20.3.2014

Sain tennareihini uudet nauhat

On kevään tullen päästy samoille taajuuksille vanhemman tyttären kanssa.

Eikä muuten ole oikeasti aikaa lukea. Kirjanmerkki on sluibaillut sivulla 40 jo ties kuinka monta päivää.
(Ensikosketuksen perusteella voin kyllä suositella opusta sille, joka kykenee.)

Itse en ole ehtinyt sluibailla, en kuhnia, en hituroida. Tulta päin olen käynyt ja priorisoinut parhaan kykyni mukaan. (Hiljainen blogi kertonee jotain viimeksi mainitusta.)

Ja toisaalta, olen viime päivinä saanut tehdä juurikin niitä asioita, joista joskus muinoin vain haaveilin. 
Olen nimittäin K niin kuin kirjoittanut. Ja se saa mun aivot H niin kuin hyrisemään tyytyväisyydestä.

Tyytyväisyyttä teillekin, toverit - deadlineilla tai ilman!

2 kommenttia:

  1. Voi, nyt tulin kamalan uteliaaksi: mitä oikein kirjoitat?! Blogiasi on ihana lukea, osaat sanoa vähillä sanoilla paljon. Se on taito, jota yritän opetella, vaihtelevalla menestyksellä. Jospa joskus saamme lukea enemmänkin sinun tekstejäsi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustuksesta, Hitunen! ♥ Tää kirjoittaminen liittyy mun opintoihin kuuluvaan työharjoitteluun. Ei siis mitään elämää suurempaa, mutta toki jotain, mistä kovasti nautin. :)

      Poista