6.3.2014

Ai, että mitäkö mulle?


Oon neulonut sukkia ja pitänyt huolta neljästä pikku pallerosta.
Kotona on kiva olla. Tarkkasilmäinen näkee oikeanpuoleisessa kuvassa räsymaton. Ensin se oli vähän likainen, sitten se mahtui mukavasti seitsemän kilon rumpuun ja lopulta se pääsi pikku pakkasessa ulkoilemaan.

Älä muuta sano! Samat kengät ne on, ja housut, vaikka kuva onkin otettu aivan eri päivänä. Se on tää mun minimalistinen garderobi syynä moiseen. Eikä muuten oo kotiaita tässä kuvattuna. Ihan omilla teilläni olin pitkästä aikaa.
Kevääksi on suunnitteilla harvinaislaatuinen projekti. Minä ja minun matkalaukkuni teemme pari pyrähdystä muihin maisemiin. On nimittäin kesken muutakin kuin elämä ja kodinrakennus.

Melkein kuin Gizan pyramideilla, lukuun ottamatta tuota pientä sohjoa maassa. Pian loppuu polttoaine, mutta ei kai tuo ihmekään, kun takana on jo lähes kahdeksan täyttä kierrosta pallon ympäri.
Iloa ja valoa kevääseen, ystävät rakkaat!

11 kommenttia:

  1. Olipas hyväntuulinen tarina :). Tuli itsellekin iloinen mieli.

    VastaaPoista
  2. Samoin sanon ,kuin Annukka...tästä tuli hyvälle tuulelle..:)

    VastaaPoista
  3. :) Juutuin hihkumaan: Heiiiiii, mulla on samanlaiset saappaat, ne on vaan punaiset!!Ja mä niin tykkään niistä♥ ja noista sun valkoisista♥

    hyviä sanoja ja kuvia, helppoja hengitellä. ja jokin pikkuripaus salaperäistäkin tässä oli.

    Ihanat pallerot. Paijaa ja pussaile!! Voikaa hyvin. Sinä ja ne pallerot.

    VastaaPoista
  4. Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Hei kiva, sä oot täällä taas! Hienot kengät! :) Ja klikkasin äsken tuolla ylempänä raksin kohtaan paperi. Enkä siis yhtään tiedä mitä se tarkoittaa. Tuleeko nyt ongelmia?

    VastaaPoista
  6. No, höh! Luulin jo jättäneeni viestin, kun kävin täällä, mutta en näköjään sitten...;D
    Kiva ja vähän salaperäinenkin postaus!:-) Tuo räsymattotarina oli hyvä!!:-) :-)

    Mukavaa viikkoa!!<3

    VastaaPoista
  7. Taas niin hauskasti kerrottu tarina lapsiperheen äidin elämästä. Kuvakulmat ja niiden värit ovat loistavat! Aurinkoisia kevätpäiviä palleroiden kanssa! terv. Murmeli

    VastaaPoista
  8. Ihana! Seuraavan kerran ko oot noissa "pyramidimaisemissa", niin ilmottelepa. Saata pyöriä samoilla nurkilla (yleensä 1-4 pv viikossa). Huhti-toukokuussa kiirus helpottaa :)

    VastaaPoista
  9. Hei ystäväiset! ♥ Mää niin olin ajatellut, että jokainen kommentti ansaitsee oman vastauksensa, mutta tässä se nyt tulee, olosuhteiden pakosta, kiireisen opiskelijaäidin yhteistervehdys: heippatirallaa ja kiitos kommenteistanne! :)

    VastaaPoista
  10. Hei, missäpäin noi pyramiidit on? Ois mukavaa poiketa kattomassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paikka on Oulun yliopiston kasvitieteellinen puutarha. Sisällä en oo käyny, mutta tuossa aidan vieressä on hyvin parkkitilaa. :D

      Poista