30.10.2013

BMI 24.93

Ai, että miltäkö tuntu herätä aamuun normaalipainosena?

No, kyllähän mää heti aattelin, että nyt on joku fysiikan laeista menettäny parhaan teränsä. Oli maan vetovoiman ote niin selkeesti höllempi. Puntarille sain siirryttyä, vaikka askel tuntuki luonnottoman kevyeltä. Ja eikö mitä, olin hulahtanu aivan uusille kymmenluvuille! Siis mää olin ihan niinku, et ei oo todellista! Innossani räknäilin, että mun paino on tippunu viimeisen vuoden aikana 96 grammaa viikossa. 
Annoin itelleni pusun poskelle ja keitin juhlakaffet.

Ei kipuu, ei hyötyy!

10 kommenttia:

  1. Ihanan kevyeltä kuulostaa :)
    Kyllä se ehdottomasti oli juhlakaffeen paikka.

    VastaaPoista
  2. Onnittelut! Tässä pitäisi jotain ryhtiliikettä itsekkin tehdä. Farkut ovat kun makkarankuori päällä ja joulu lähestyy leivonnaisineen ja suklaarasioineen. Ostinkin ekan suklaarasian jo! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joulu on kyllä paha. Saa olla kieli keskellä suuta, ettei vaan nyt käy kilojen kans köpelösti. :)

      Poista
  3. Kuka sanoi, et tuloksii saa ilman duunii? Hienoa työtä!

    Mun tavoitteet ovat päinvastaiset: jouluun mennessä on tarkoitus olla pysyvästi ylipainon puolella. Tavataan rajapinnassa ja otetaan läpsystä vaihto!

    Terv. Stone Cold

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alea iacta est, kivi on heitetty! Tehdään vaan vaihtokaupat. Onhan se aina hyvä olla joku raskaan sarjan edustajakin porukassa! :D

      Poista
  4. Onneksi meillä pysyy balanssi ku minä tässä vieressä kasvan. Tosin ihan positiivista että pian ollaan puolessa välissä ja paino on vielä lähtötilanteesta -300g. Mutta saapa nähä miten kauan. Herkut on nimittäin taas alkanu maistuun...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mää oon tiiäkkö kattonukki, että et sää oo kyllä yhtään kasvanu. Sää oot vaan vähän muuttanu muotoa. :) Hieno juttu tuo -300g!

      Poista